• ♡ UNIEKE CADEAUTJES & MUSTHAVES ♡
  • ♡ GRATIS INPAKSERVICE ♡
  • ♡VERZENDEN €4,95 •GRATIS VANAF €60,-♡
  • ♡ VERZENDING 1-3 WERKDAGEN ♡
  • ♡ ACHTERAF BETALEN MET KLARNA ♡

RETOURNEREN

 

Mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je deze uiteraard retourneren.

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de koop op afstand te ontbinden.

Hiervoor gelden bij LIELO&CO de volgende voorwaarden:

 

🤎 De artikelen zijn in originele staat.

Dit geld voor zowel het product als de verpakking.

🤎 LIELO&CO neemt de artikelen niet terug wanneer:

De artikelen beschadigd, gebruikt en/of gewassen zijn, of wanneer je zelf geprobeerd hebt het artikel te maken.

🤎 Indien je een product wenst te retourneren dien je dit vooraf door te geven via wendy@lieloco.nl

De te retourneren artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retour gestuurd te worden en door LIELO&CO te zijn ontvangen.

Artikelen die niet, of niet binnen de gestelde termijn door LIELO&CO ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.

🤎 Verzend je retour volgens de instructies in de e-mail.

Deze ontvang je na aanmelding van je retour.

Bied de zending vervolgens zo snel mogelijk aan bij een postkantoor.

Bewaar je verzendbewijs goed totdat je retournering verwerkt is.

🤎 De ontvangst van je retour wordt via e-mail bevestigd.

Het bedrag van de retournering wordt - indien aan bovenstaande voorwaarden voldaan - gecrediteerd.

De uitbetaling vindt plaats op hetzelfde rekeningnummer waarop de betaling door jou is gedaan.

Let er wel op dat de verzendkosten voor jou zijn.

🤎 Retourneren is voor eigen rekening.

 

 

KLACHTEN

     

Ik hoor natuurlijk het liefst dat je tevreden bent met de producten van LIELO&CO.

Maar ook wanneer je niet tevreden bent, hoor ik dat graag.

Voor het aanmelden van een klacht stuur je een e-mail naar wendy@lieloco.nl .

 

Ik verzoek je om je klacht binnen enkele dagen na ontvangst per e-mail aan mij kenbaar te maken.

Ik zal, in overleg met jou, het probleem zo snel mogelijk proberen op te lossen.

Vermeld in je mail je ordernummer en om welk product het precies gaat.

Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

 

De verzendkosten voor het retourneren van een artikel met een klacht is in eerste instantie voor eigen rekening.

Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard is.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van Europese Commissie. 

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.